اختصاص 93 درصد بودجه معاونت ترافیک به توسعه حمل و نقل عمومی
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

مهندس مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرنگار" تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد: در سال 91 در مجموع 43 درصد بودجه شهرداری تهران به ماموریت حمل و نقل اختصاص یافته که  شامل زیر ساخت های حمل و نقل و توسعه حمل و نقل می شود.

وی ادامه داد: در این میان بودجه اختصاصی معاونت حمل و نقل و ترافیک 1550 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان 93 درصد بودجه به توسعه حمل و نقل عمومی و بقیه به بخش تجهیزات ایمنی، سیستم های هوشمند، تجهیزات کنترل کیفیت هوا، مطالعات، آموزش و ....اختصاص خواهد یافت.

رنجبریان در ادامه با تاکید براین که بیشترین بخش بودجه حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاری به مترو تهران اختصاص  یافته است گفت: در مجموع 61 درصد بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک به شرکت مترو تهران و شرکت بهره برداری مترو اختصاص خواهد یافت و حدود 31 درصد بودجه این بخش نیز به شرکت واحد اتوبوسرانی تخصیص می یابد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه توسعه حمل  نقل عمومی ، اصلی ترین و مهمترین راه کار حل معضل ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی در شهر است ، تلاش شده که در سال جاری بیشترین بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک به توسعه مترو و اتوبوسرانی و افزایش تعداد مسافران حمل و نقل عمومی اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بودجه ای نیز برای کمک به تاکسیرانی پیش بینی شده تا امکان خدمات رسانی بهتر و مناسب تر به شهروندان و رانندگان تاکسی توسط سازمان تاکسیرانی فراهم شود.


نظرات شما عزیزان:

وادي
ساعت10:36---27 فروردين 1391
اميدوارم كه حمل نقل گسترش پيدا كنه اينجوري محيط زيستم تو اوضاغ بهتري هست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:بودجه , قاليباف,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب